Saturday, August 11, 2007

Perpisahan itu...

Pagi hari Sabtu ini, berfoto di depan mess Wangsaputri (tapi ditempati bapak-bapak) sesaat sebelum Pak Amran dan Bu Zainab berangkat ke Jakarta dan melanjutkan perjalanannya ke Singapore, entah untuk berapa lama kali ini. Akan kehilangan, tentu. Aku dan Reni ikut menginap selama beberapa waktu di mess, dan aku jadi 'sopir pribadi'. Hehe... Senang-senang aja kok. Kita sudah berinteraksi sejak beberapa waktu, di sekolah dan di luar sekolah. Diskusi, bercanda, guiding, dsb. Menyenangkan. Mohon maaf bila ada salah-salah kata selama ini. Semoga Allah SWT mempertemukan kita kembali di kesempatan lain dan memetik hikmah yang lebih banyak dari silaturahim itu. Amiin.

1 comment:

Anonymous said...

Saya ingin ucapkan beribuan terima kasih pada Bu Diah kerana sudi jadi "sopir peribadi" ketika saya dan rakan saya, Bu Zainab berada di Kota Baru Padalarang :) Saya masih ingat lagi sop buah, ais krim dan makanan lain yang di kongsi bersama Bu Diah dan Bu Reni. Tidak lupa juga perlawatan saya ke Saung Angklung di mana saya terlihat sendiri satu contoh cara mengajar yang baik sekali. Saya berharap akan ketemui rakan-rakan saya di AIS di masa yang akan datang. Insha Allah.

Tak Ada Apa-apanya Dibanding Mereka